מחיקת פסקי דין – הסרת מסמכים משפטיים-ניהול מוניטין

הסרת מסמכים משפטיים, מחיקת פסקי דין והחלטות, הסרת תכנים מגוגל, מחיקת כתבות, ניהול מוניטין

איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל

איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל

איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל?

מאת רונן הלל, מומחה ניהול מוניטין בגוגל

בשבוע שעבר קיבלתי שיחה מאיש עסקים ידוע שין בגוגלעדכן אותי כי הוא עבר התקף לב וגירושין עקב כתבה שלילית שפורסמה עליו ברשת. “הכתבה הזו הרסה אותי”, הוא הוסיף וחידד “ומי שכתב אותה חרא בן אדם שלא בדק עובדות ורק רוצה להרוס לאנשים את החיים”.

האמת, שההודעה של איש העסקים לא הפתיע אותי וכמומחה לניהול מוניטין בגוגל אני מתמודד מידי שבוע עם עשרות מקרים בהם אנשי עסקים, אישי ציבור, קבלנים, פוליטיקאים, רופאים, בעלי מקצועות חופשיים, שכירים ועצמאים מבקשים את עזרתי בניהול מוניטין, מחיקת כתבות שליליות ודחיקת אזכורים פוגעניים.

כיום, המערכות הגדולות מפרסמות מידי יום עשרות ידיעות על אנשים מן השורה שנעצרו, נחקרו, נחשדו או הואשמו בשפע של טענות – לרבות מקרים שלא היו ולא נבראו או כוללים אי דיוקים רבים.

המציאות של גוגל כיום היא שהרשת סובלת הכל. כל דבר ניתן להעלות לרשת וניתן להשחיר שמות של אנשים ועסקים בקליי קלות.

קיימים מקרים נוספים בהם אנשים אכן ביצעו עבירות ואף נשפטו ונענשו בגינם. חלק מאותם אנשים, שסיימו לרצות את עונשם לפני שנים, נאלצים לשאת את הקלון ואת כתם בגוגל לכל ימי חייהם. השאלה הגדולה היא למה? האם הם לא שילמו את המחיר על מעשיהם? האם ראוי שהילדים, הנכדים והמשפחות ייחשפו למידע הזה גם בעוד 20 שנה?

ההיגיון אומר שגם לעבריינים, פושעים או אנשים רגילים שהואשמו בעבירות צאוורון לבן, עבירות מיסוי ועבירות קלות – מגיעה הזדמנות שנייה.

ההיגיון אומר שכל אדם זכאי להגן על השם שלו ולעשות הכל כדי למנוע השחרת שמו – אבל המציאות אחרת, המציאות כואבת והתוצאות בגוגל הן סוג של נקמנות או רישומון שנותר לאורך כל החיים על תקן של צל כבד ושחור שנועד להרתיע ולהרחיק.

בימים אלה של התמודדות עם פרסומים מזיקים, פרסומים שליליים, פייק ניוז ותוכן מגמתי – אנשים מפוטרים ממקומות העבודה. אחרים לא מבינים למה הם לא מצליחים לעבור ראיון עבודה, למה הם לא מצליחים לפתח זוגיות חדשה ולמה החיים שלהם סובבים עננה שחורה שמאיימת עליהם בכל רגע נתון וגורמת להם לחשוב פעמיים לפני כל מהלך אישי או עסקי.

חלק מהסיבות לכך הן אותם פרסומים שליליים ברשת, פסקי דין, ביקורות רעות, סיקורים וכתבות שבמקרים מסוימים משקפות את המציאות ובמקרים אחרים עושות עוול גדול לנשוא הכתבה.

השירות שלי, כמומחה לניהול מוניטין בגוגל הוא להיאבק כנגד פרסומים שליליים ברשת. השליחות שלי היא להגן על כל מי שרואה עצמו נפגע מביקורות רעות ברשת. הייעוד שלי הוא לסייע לכל מי שזקוק לפתיחת דף חדש ברשת כדי להתחיל לחיות בלי פחד ממה יגידו עליו…

העבודה שלי כרוכה בטיפול באנשים ועסקים מכל הסוגים, מכל המינים ומכל הרמות. ממנהלת בית ספר ועד לאישיות מפורסמת. משוטר או קצין בצבא, דרך בעל מוסך ועד לד”ר בעל שיעור קומה. הטיפול שלי מתאים לכל אחד ואחת – מעבריינים, אסירים ואנשים שביקרו במעצר או בילו במאסר ועד לחפים מפשע, שלצערם התקשורת והאשמות שהועלו נגדם קיבלו חשיפה בולטת במנוע החיפוש של גוגל.

ניתן להתמודד עם פרסומים שליליים! אפשר להדחיק תוצאות רעות ובהחלט ניתן למחוק מהרשת תכנים מסוכנים, רעים, פוגעים ומשפילים. ניתן, אבל לא כל אחד יודע לעשות את זה!

ובדיוק כמו שלטיפול רפואי שוכרים את הרופא הכי טוב, בדיוק באותו האופן לא דוחים טיפול בכאבי שיניים או כל כאב אחר! ניתן לשכור את השירותים שלי עכשיו ולתת לעצמכם ולעסקים שלכם הזדמנות לפתוח דף חדש ונקי בגוגל.

מוזמנים ליצור עימי קשר בטופס הקשר באתר ניהול מוניטין או להתקשר אליי ישירות לרונן הלל לנייד 052-2508109, כי אין דבר יותר חשוב מהשם שלך.

זו לא בושה לקבל עזרה – זו אחריותך!

יש פתרון למחיקת מידע שלילי מגוגל.

יש פתרון להסרת פסקי דין, מחיקת מסמכים משפטיים ומחיקת כתבות מגוגל.

רוב הגולשים סובלים מפרסומים שליליים בגוגל וממש אין סיבה להמשיך לסבול ולהישאר פסיביים.

רוצים לקבל עזרה? בבקשה, התייעצו איתנו ותוכלו לשכור את השירותים שלנו למחיקה מגוגל – ניהול מוניטין עם התחייבות לתוצאות.

מלא את הטופס ליצירת קשר או חייג עכשיו לנייד הפרטי שלי – רונן הלל
052-2508109

[bannerform]
כתבות חשובות
ניהול מוניטין – כן אנחנו יכולים למחוק מגוגל

ניהול מוניטין – כן אנחנו יכולים למחוק מגוגל

ניהול מוניטין – כן אנחנו יכולים למחוק מגוגל התוצאות מדברות בעד עצמן וזה המסר החשוב ביותר שיש לנו. אתר מוניטין, מקבוצת האתרים של רונן הלל מומחה תקשורת וגוגל – כן יכול למחוק תוצאות שליליות מגוגל ומתמחה בשירות ניהול מוניטין. הניסיון שלנו מוכיח הרבה מאד הצלחות בכל הנוגע לסיוע למי שנפגע כתוצאה מאזכור שלילי, כתבה פוגענית, […]

קרא עוד
מחיקת אזכור שלילי מגוגל

מחיקת אזכור שלילי מגוגל

מחיקת אזכור שלילי מגוגל מי זקוק לשירות מחיקת אזכור שלילי מגוגל – אסירים משוחררים המעוניינים בהתחלה חדשה, בעלי מקצועות חופשיים שלכלכו עליהם בגוגל, מנהלים בכירים שהואשמו במעשים חסרי שחר, רבנים ששמם הוכתם ובעצם כולם. כל מי שיודע שתוצאות חיפוש גוגל לא משקפות את המוניטין שלו – כולם מבקשים את עזרתנו בניקוי מוניטין שלילי, מחיקת מוניטין פוגעני […]

קרא עוד
בדוק אם מגיע לך שירות מחיקת פסקי דין מגוגל

בדוק אם מגיע לך שירות מחיקת פסקי דין מגוגל

הכתבות השליליות מטרידות אותך – בדוק אם מגיע לך שירות מחיקת פסקי דין כולם יודעים שאסור להתפשר על תדמית שלילית ושעדיף שיהיה לך עמוד תוצאות חיפוש נקי בגוגל, אבל לגמרי לא ברור איך ניתן להסיר את אותם פרסומים שליליים רעים ולהעלות תכנים מועילים. חברת ניהול מוניטין בניהולו של רונן הלל, מביאה את התשובה ומציעה – […]

קרא עוד
מחיקת גוגל שלילי

מחיקת גוגל שלילי

מחיקת גוגל שלילי מחיקת גוגל שלילי – שירות מיוחד שגם אתה יכול לקבל! מוזמן לשכור את השירותים שלנו להסרת כל המידעים השליליים מגוגל, מחיקת פסקים והסרת מידע אסור, מידע רגיש וכתבות פוגעניות מהרשת – 0522508109 ברשת גוגל תמצאו אינספור כתבות, תמונות ומידע אך אם חס וחלילה השם שלכם נפגע ברשת – אתם בצרה צרורה. אם […]

קרא עוד
פתרון למידע שלילי בגוגל

פתרון למידע שלילי בגוגל

פתרון למידע שלילי בגוגל אם עד לרגע זה היית נואש מהפרסומים השליליים בגוגל וחיפשת פתרון למידע שלילי בגוגל – הרי שהכתבה הזו תוביל אותך לפתרון איכותי, מועיל ומושלם שיעשה סוף ללכלוכים ולטינופת שיש בגוגל מסיבות כאלה ואחרות. כאן רונן הלל, מומחה תקשורת דיגיטלית, מומחה גוגל והראשון בניהול מוניטין ברשת. מזה כעשור משרדי מספק תרנונות איכותיים לסובלים […]

קרא עוד
הסרת כתבות מעמוד ראשון

הסרת כתבות מעמוד ראשון

כך מסירים כתבות שליליות מעמוד התוצאות הראשון של גוגל לא צריך לבכות כשמגלים תוצאות שליליות בעמוד הראשון בגוגל וגם לא צריך להתבייש. להסרת כתבות מעמוד ראשון דרוש מומחה ובשביל זה מוצע השירות שלנו ניהול מוניטין בע”מ. כל מי שגולש באינטרנט מחפש תוצאות ומדובר על 100% מהגולשים. ההבנה כי עמוד החיפוש שלך כולל תכנים שליליים, מידע […]

קרא עוד

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות - דיסקרטיות מלאה - מענה מהיר מחיקת פסקי דין, הסרת מסמכים מגוגל - ניהול מוניטין אפקטיבי

    0522508109

    לשיחה מיידית