מחיקת פסקי דין – הסרת מסמכים משפטיים-ניהול מוניטין

הסרת מסמכים משפטיים, מחיקת פסקי דין והחלטות, הסרת תכנים מגוגל, מחיקת כתבות, ניהול מוניטין

טיפים לניהול מוניטין

טיפים לניהול מוניטין

טיפים לניהול מוניטין

מתכוון להגיש מועמדות לעבודה חדשה? מעוניינים להקים עסק או להתחיל זוגיות חדשה? 40 עצות שישמרו אותך מטעויות גסות! טיפים לניהול מוניטין

  1. לא מעניין מה חושבים עליי ומה שכתוב ברשת!

אם אתה חושב שאתה יכול לפתוח עסק, להגיש מועמדות למשרה מבוקשת או להתחיל בזוגיות חדשה מבלי לעשות גוגל על השם שלך ולבדוק מה בדיוק מופיע עלייך ברשת – הסיכוי שלך להצליח נמוך ביותר. החוכמה היא להוביל מהלכים ללא פרסומים שליליים בגוגל. החוכמה היא לשמור על דף תוצאות נקי בגוגל ללא אזכורים שליליים כדי לא לסכן את הקריירה, הזוגיות או הסיכויים לפתוח עסק ולהתנהל ללא חשש.

רונן הלל מומחה לניהול מוניטין

  1. אין סיכוי שהפרסומים השליליים יעכבו אותי!

לחיות בבועה זו סיטואציה מאד נחמדה אם אתם לא תלויים באף אחד, אם יש לכם כסף ללא הגבלה ואם אתם חיים באי בודד או במדינה שבה אף אחד לא מכיר אתם. אם יש לכם פרסומים שליליים ברשת – קרוב לוודאי שתמצאו את עצמכם מתרסקים כי אף אחד באמת לא ירצה להתעסק אתכם.

  1. יש לי חבר שמכיר את גוגל

פעם אמרו שחברים יש רק באגד. היום חברים יש בפייסבוק וברשתות החברתיות. הבעיה שחברים יהיו חברים שלכם כל עוד תממנו אותם. ברגע האמת כשתרצו עזרה מהחברים לחתום על ערבות משכנתא, לתת עדות אופי במשפט או לפרסם תכנים חיוביים בגוגל – תגלו שאף חבר לא יכול להתמודד עם כתבות שליליות בגוגל כי בשביל זה דרוש מקצוען אמיתי.

  1. כסף פותר הכל – לא בהכרח!

אנשי עסקים עם המון כסף ניסו לגייס לא מעט חברים, יועצים, מכרים ואנשי קידום ושיווק כדי להעלים מידע שלילי ברשת. אבל אותם אנשים רק בזבזו זמן, כסף ואנרגיות. כשיש בעיה הולכים לרופא הכי טוב ובעל המקצוע עם הקבלות הטובות ביותר. ומה עושים שיש לכם בעיה של מוניטין שלילי – לא יעזור אם תשפכו כסף במקומות לא נכונים. הדבר היחיד שיעזור לכם הוא פנייה לרונן הלל, מומחה תקשורת ומומחה גוגל לניהול מוניטין.

  1. איך לבחור את האיש הנכון?

כשאתה רוצה ללמוד נהיגה – אתה לא הולך למורה נהיגה שיש לו מרצדס או ב.מ.וו. אתה בוחר במורה לנהיגה שיש לו את הניסיון הרב ביותר ואת הרעב שהתלמידים שלו יצליחו.

  1. יש לי רעיון ….

גם אם יש לך רעיון שהוא אדיר – אתה לא תוכל להתקדם בחיים אם הגוגל שלך מושחר בכתבות שליליות.  אם אתה קבלן או יזם אף בנק או דייר לא יהיה מוכן לתת לך בידיים את ההון שלו אם מופיעים עלייך פרסומים שליליים ברשת ואם בגוגל יש פסקי דין ומסמכים המשחירים את שמך.  במקרה של מוניטין שלילי לא דיי ברעיון – הדברים שקובעים הם הביצועים והתוצאות!

  1. אני עדיין מחפש חברת ניהול מוניטין אבל עדיין לא הצלחתי למצוא!

מומחים ויועצים יש כמו חול אבל מה שחסר לך זה לא עוד יועץ… מה שאתה צריך זה ניסיון, קבלות והוכחות בשטח. מקצוען אמיתי יצליח לנקות את המידע השלילי מהרשת והחוכמה היא לדעת לגייס את האיש הנכון ולא להתפתות ליועצים בתיאוריה.

  1. פטנט רשום?

ניהול מוניטין בגוגל דורש המון ידע וניסיון. לא מדובר כאן בפטנט רשום אבל בהחלט מדובר כאן בהתאמה אישית של יכולות וכישורים כדי לספק את התוצאה הטובה ביותר.

  1. האם לסמוך על המזל?

בניהול מוניטין לא סומכים על המזל וגם לא מחכים לניסים. אם יש לך פסקי דין, מסמכים שליליים או תכנים פוגעניים ולא רלוונטיים בגוגל אל תחכה לנס כשי שאלו ייעלמו. אל תאשים את הסביבה וגם אל תאשים את גוגל. קח אחריות למידע השלילי ברשת ושכור את בעל המקצוע הטוב ביותר.

  1. האם כדאי לחכות לטובות של קרובי משפחה?

כשיש בעיה תדמיתית בגוגל מחובתו של כל אדם לעשות את המקסימום כדי להגן על שמו. הוא יכול לחכות או לצפות שהדודים, הסבתא או הגיסים יתערבו אבל מי שבאמת צריך לקחת אחריות על חייו ועל תדמיתו הוא אותו אדם שנפגע מהכתבות השליליות.

  1. האם כדאי לפתוח עסק או להשקיע בעסק עם תדמית שלילית?

כאשר בית עסק מכל תחום נגוע בתדמית שלילית, ביקורות שליליות או ביקורות פוגעניות סיכויי ההצלחה שלו נמוכים מאד. גם אם קיימת עננה מעל ראשו של הבעלים – גם כאן הסיכויים להצלחה נפגעים. במקרים כאלה חשוב קודם לפעול לנקות תדמית שלילית ולבנות מוניטין חיובי ורק אחר כך לקדם השקעות.

  1. האם ספרות מקצועית יכולה לעזור בניהול מוניטין?

פעילות אמיתית בשטח היא הפתרון האמיתי ואין לימוד טוב יותר ממומחה בעל ניסיון.

  1. האם כסף יכול לפתור בעיה של מוניטין שלילי?

כסף יכול לפתור הרבה מאד בעיות אבל כשמדובר במוניטין שלילי רק מומחה בעל ידע וכלים יכול לתת מענה אמיתי ומושלם.

  1. מה עדיף למחוק כתבות מגוגל או להדחיק אזכור שלילי?

השאלה הזו גדולה וחשובה. רונן הלל מומחה ניהול מוניטין ממליץ על מחיקה אבל מדובר בתהליך לגמרי לא פשוט שרק בעלי ניסיון יכולים לבצע באחוזי הצלחה גבוהים.

  1. האם לקחת מקדם אתרים?

ניהול מוניטין זה ההגה של העסק. וההגה חייב להיות בידיים המקצועיות והמנוסות ביותר.

  1. מה עושים כשיש כל כך הרבה מתחרים שמציעים שירותים במחירים מצחיקים?

מתחרים זה דבר טוב וזה אומר שמדובר בשירות מבוקש. על כל לקוח ולקוחה ללמוד למי הכי כדאי לפנות כדי לא לבזבז זמן ולא לבנות מגדלים באוויר. בשביל שירות מוניטין פונים לרונן הלל.

יצירת קשר עם רונן הלל ניהול מוניטין

 

  1. למה השירות של ניהול מוניטין נתפס כיקר?

התוצאה של העבודה של ניהול מוניטין עשויה לחסוך מיליונים, לייצר רווחיים עצומים או למזער נזקים של עשרות ומאות אלפי שקלים או מיליונים. עכשיו, קורא יקר הגיע הזמן שתבחר צד.

  1. איך לבחור מומחה ניהול מוניטין טוב?

תמצאו ברשת המון “יועצים” שיכולים להיות אלופי העולם בתיאוריה אבל תגלו שכל מה שיש להם זה רק דיבורים. תסתכלו על תוצאות ולא על המילים.

19 . למי כדאי להקשיב כשמדברים על מחיקה מגוגל וניהול מוניטין באינטרנט?

מי שבאמת יודע על מה הוא מדבר. מי שיש לו ניסיון עצום, מי שמוכיח חריתות ויודע להתגבר על כל קושי כדי לספק תוצאות ולא תירוצים.

  1. למי צריך לפנות כשיש מידע רגיש שמפריע ברשת?

במקרים כאלה העדיפות הראשונה היא לפנות למומחה ניהול מוניטין. העדיפות השנייה היא לבעל ניסיון במחיקה מגוגל וניהול מוניטין והעדיפות השלישית היא לפנות למומחה גוגל לניהול מוניטין עם ניסיון מוצלח במחיקה ודחיקה של איזכורים שליליים.  יועצים סתמיים יש המון והם לא יעזרו לך לפתור בעיות. ההמלצה – התמקדו בעיקר במומחה ניהול מוניטין.

  1. מה עושים כשיש פרסומים שליליים על בעלי מקצועות חופשיים כמו אדריכל, מעצב, במאי, רואה חשבון, עורך דין וכו’?

כשיש לך כאב גרון, נזלת, שיעול או חום בכל אחד מהמקרים האלה אתה הולך לרופא. השירות של רונן הלל ניהול מוניטין בגוגל הוא לכולפ – גם למתכנתים וגם לנגרים. גם למוסכניק וגם לעבריין. גם למנכ”ל וגם למובטל. לשכירה ולספרית.

  1. מה זאת אומרת ניהול מוניטין עם התחייבות לתוצאות?

זה אומר שלא תצטרך לחפש פתרונות זולים או פתרונות במקומות אחרים. לא תצטרף טובות וגם לא המלצות. אצלנו תקבלו פתרון 360 מעלות. הכל בחבילה אחת ועם אחריות לתוצאות, כך שאנו מחוייבים שתהיו מרוצים.

  1. אישתי חושבת שהשירות יקר מידי?

אם יש לך בעיה אישית בגוגל הפוגעת בשם שלך, בעסק שלך ובפרנסה שלך – אשתך לא תוכל להחליף אותך כמפרנס ראשי וגם לא תוכל לקחת את הפרסומים השליליים עליה. במקרים כאלה ההחלטה בידיים שלך ואין דבר יותר חשוב מהשם שלך.

  1. האם כל אחד יכול לנקות מוניטין שלילי מהאינטרנט?

האמת היא שכל אדם יכול לעשות פלאים בעצמו. אנשים יכולים לכתוב, יכולים לתקן, יכולים להרכיב, יכולים לפרק אבל כשדרושה עבודה סופר מקצועית וכשמדובר בשם שלך או בעסק שלך – לא עושים ניסיונות ולא משחקים במזל. שוכרים את בעל המקצוע הטוב ביותר. ובשבילך, רונן הלל ניהול מוניטין.

  1. איך לייצר מוטיבציה להתחיל לטפל במוניטין שלילי?

אם אתה סובל מפרסומים שליליים בגוגל לא צריך לחכות לביטול עסקה, להפסד של עבודה או פרידה מבן/בת הזוג כדי להסיר מהאינטרנט מידע רגיש. אם משהו מפריע לך ברשת יש לך את הזכות ואת כל הרצון והעניין לשכור את השירותים של רונן הלל מומחה ניהול מוניטין באינטרנט.

  1. בעבר פניתי למקדם אתרים שלא הצליח למחוק את הפרסומים השקריים/מגמתיים מגוגל!

אז מה שניסית? זה לא אומר כלום. נסה שוב עד שתצליח ועם השירות של רונן הלל ממוניטין תגלה שגם אחרי כמה נפילות שהיו לך תוכל לשקם את התדמית ולשנות את תמונת המצב בגוגל למרות ניסיונות, אכזבות וכשלונות שהיו לך בדרך.

  1. אין לי כלים וניסיון להתחיל לטפל במוניטין!

ברור שאין לך ניסיון. אף אחד לא נולד עם ניסיון למחוק מידע שלילי מגוגל. ואם תתחיל ותשכור את השירותים שלנו תגלה שיש לנו את כל הניסיון להצליח גם במקרה שלך.

  1. אני מבוגר מידי כדי שימחקו לי פרסומים שליליים ופרשיות מהעבר!

“אתה צודק לגבי הגיל שלך אבל טועה לגבי העקרון של שמירה על הנכס היקר ביותר שלך. וכאן כדאי שתחשוב על העתיד שלך, על העתיד של ילדייך ונכדך. אם אתה טעית וביצעת שגיאות במהלך חייך שתפסו מקום בתוצאות ובכתבות בגוגל זה לא אומר שאתה צריך לסבול מהן עד ליומך האחרון ובטח שהילדים והנכדים שלך לא צריכים להיחשף למידע זה ולשגיאות שביצעת או לטעויות שנקשרו לשמך.

  1. עשיתי שטויות שהייתי צעיר אבל זה עדיין מופיע בגוגל!

גם כאן אתה צודק. השגיאות שעשית פורסמו באינטרנט ויישארו שם גם אחרי שתטייל בחו”ל, גם אחרי שתקים משפחה וגם אחרי שתחפש עבודה או תרצה להרחיב את העסק. החברים שלך והלקוחות שלך תמיד יהיו חשופים לפרסומים השליליים הנוגעים לשמך, גם אם ביצעת שגיאות ועבירות לפני כמה עשורים.

  1. אין לי זמן לטפל בביקורות ובתגובות השליליות!

לכל אחד מאיתנו יש 24 שעות. אנו משאירים לך לבחור לבלות את הזמן שלך בכל דרך שתבחר. הדבר היחיד שתוכל לעשות כדי שנטפל בבעיות שלך ברשת הוא שתשכור את השירותים שלנו ואנו נספק תוצאות.

  1. יש לי ילדים קטנים!

ילדים קטנים זו לא בעיה. הבעיה היא החשיפה שלהם לכתבות שליליות על האבא או האמא שלהם ועל המשפחה שלהם. אם מדובר במידע רגיש שאתה לא מעוניין שהילדים שלך ייחשפו אליו – שכור את השירותים של מומחה המוניטין רונן הלל.

  1. אין לי מספיק כסף לשכור את השירותים!

כסף זה לא הכל בחיים אבל אתה חייב לשמור על השם שלך כמו ששומרים על יהלומים יקרים כי אין דבר יותר יקר מהשם שלך.

  1. אני מפסיד כסף ולקוחות בגלל כתבות שליליות ופסקי דין שמופיעים ברשת!

נכון וזו עוד סיבה לעשות סוף למסמכים משפטיים המופיעים ברשת ולכתבות ותכנים שליליים.

  1. האם ניהול מוניטין כרוך בסיכון?

אין שום סיכון. אנו פועלים כחוק ואין שום סיכון. רק סיכוי להתחלה חדשה ולשיקום התדמית שנפגעה.

  1. צריך הרבה מזל כדי למחוק מידע שלילי מהרשת?

העבודה שלנו היא לא רולטה ואנו לא עובדים בקזינו. העבודה שלנו היא כמו שח מט. אם אתה יודע לשחק ולנצח על המהלכים – אתה מנצח במשחק ובזה אנחנו הכי טובים שיש.

  1. מי מבטיח שהפרסומים השליליים לא יחזרו?

כשאנו מוחקים מגוגל אנו מוחקים לצמיתות. אנו מטפלים בבעיות קיימות אבל לא אחראים לבעיות עתידיות שעלולות להתפתח. ובכל מקרה – אנו קשובים לכל הלקוחות שלנו ועוזרים בכל מצב.

  1. האם יש שירות בחינם?

באתרים שלנו תמצאו מלא מידע חינמי אבל בשביל תוצאות יש לשכור את השירותים שלנו. אם תבחרו בכל זאת להסתמך על החינם תגלו שזה עלול לעלות לכם ביוקר.

  1. במה שונה השירות של רונן הלל משירותים של אחרים?

באינטרנט תמצאו מלא יועצים שיספרו לכם על הצלחה ועל כך שהכל ישתנה לטובה. אני, רונן הלל, לא עוסק בדמיון מודרך. אני מייצר עבודה ומספק תוצאות. אני מוביל מהלכים ומקבל תוצאה.

  1. מהם אחוזי ההצלחה שלך?

אחוזי ההצלחה של רונן הלל ניהול מוניטין הם כמו שיעור נהיגה. אם אתה מפקיד את ההגה בידיים שלנו – תקבל את התוצאה המדהימה הרצויה.

  1. מתי הכי טוב להתקשר או למלא את טופס יצירת הקשר כדי לשכור את השירותים שלך?

עכשיו. זה הזמן לקפוץ למים ולהתחיל לשחות. רונן הלל יביא אותך לחוף מבטחים.

זו לא בושה לקבל עזרה – זו אחריותך!

יש פתרון למחיקת מידע שלילי מגוגל.

יש פתרון להסרת פסקי דין, מחיקת מסמכים משפטיים ומחיקת כתבות מגוגל.

רוב הגולשים סובלים מפרסומים שליליים בגוגל וממש אין סיבה להמשיך לסבול ולהישאר פסיביים.

רוצים לקבל עזרה? בבקשה, התייעצו איתנו ותוכלו לשכור את השירותים שלנו למחיקה מגוגל – ניהול מוניטין עם התחייבות לתוצאות.

מלא את הטופס ליצירת קשר או חייג עכשיו לנייד הפרטי שלי – רונן הלל
052-2508109

[bannerform]
כתבות חשובות
איך לשלוט על תוצאות חיפוש גוגל

איך לשלוט על תוצאות חיפוש גוגל

איך לשלוט על תוצאות חיפוש גוגל באמצעות ניהול מוניטין שאלת השאלות היא איך לשלוט על התוצאות המופיעות במנוע החיפוש גוגל. תשובה לשאלה הזו קשה מאד לקבל והיא מורכבת ממאות ואלפי פרמטרים וגם לא מעט על בסיס בינה מלאכותית. משרדינו עוסק בשאלה זו במשך כעשור וגיבש מתודות מתקדמות לפיצוח הקוד של גוגל. אנו יכולים כעת לקדם […]

קרא עוד
הסרת כתבות מעמוד ראשון

הסרת כתבות מעמוד ראשון

כך מסירים כתבות שליליות מעמוד התוצאות הראשון של גוגל לא צריך לבכות כשמגלים תוצאות שליליות בעמוד הראשון בגוגל וגם לא צריך להתבייש. להסרת כתבות מעמוד ראשון דרוש מומחה ובשביל זה מוצע השירות שלנו ניהול מוניטין בע”מ. כל מי שגולש באינטרנט מחפש תוצאות ומדובר על 100% מהגולשים. ההבנה כי עמוד החיפוש שלך כולל תכנים שליליים, מידע […]

קרא עוד
הדרך למחיקת שם מכתבה בגוגל

הדרך למחיקת שם מכתבה בגוגל

הדרך למחיקת שם מכתבה בגוגל אם אתה לא מרוצה מהתוצאות המתקבלות בעמוד החיפוש בגוגל? אם אתה לא אוהב את מה שאתה רואה באינטרנט כשמחפשים את שמך או את שם החברה שלך? אם נמאס לך לראות במקומות הראשונים בגוגל כתבות לא מחמיאות, מזיקות, פוגעניות, מאכזבות, רעות, מגמתיות וכיוצא בזה – הכתובת היחידה שלך להסרה מגוגל ולניקיון […]

קרא עוד
מחיקת גוגל שלילי

מחיקת גוגל שלילי

מחיקת גוגל שלילי מחיקת גוגל שלילי – שירות מיוחד שגם אתה יכול לקבל! מוזמן לשכור את השירותים שלנו להסרת כל המידעים השליליים מגוגל, מחיקת פסקים והסרת מידע אסור, מידע רגיש וכתבות פוגעניות מהרשת – 0522508109 ברשת גוגל תמצאו אינספור כתבות, תמונות ומידע אך אם חס וחלילה השם שלכם נפגע ברשת – אתם בצרה צרורה. אם […]

קרא עוד
טיפים לניהול מוניטין

טיפים לניהול מוניטין

טיפים לניהול מוניטין מתכוון להגיש מועמדות לעבודה חדשה? מעוניינים להקים עסק או להתחיל זוגיות חדשה? 40 עצות שישמרו אותך מטעויות גסות! טיפים לניהול מוניטין לא מעניין מה חושבים עליי ומה שכתוב ברשת! אם אתה חושב שאתה יכול לפתוח עסק, להגיש מועמדות למשרה מבוקשת או להתחיל בזוגיות חדשה מבלי לעשות גוגל על השם שלך ולבדוק מה בדיוק […]

קרא עוד
מי צריך פסקי דין בגוגל

מי צריך פסקי דין בגוגל

איך להסיר את פסקי הדין מגוגל ולשמור על פרטיות? באינטרנט ניתן למצוא הכל. גם פסקי דין וגם תכנים אישיים, פרטיים שאינם נחלת הכלל. פסקי דין ומסמכים משפטיים מוצאים כיום את דרכם לגוגל דיי בקלות. תמצאו אותם באתרים משפטיים, באתרי חדשות, בבלוגים, פוסטים וברשתות החברתיות. באופן כללי, אם אין צו איסור פרסום משמעות הדבר שבאופן עקרוני […]

קרא עוד

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות - דיסקרטיות מלאה - מענה מהיר מחיקת פסקי דין, הסרת מסמכים מגוגל - ניהול מוניטין אפקטיבי

    0522508109

    לשיחה מיידית